Ginekologia

Zapraszamy do Medical Hair&Esthetic przy ulicy Ogrodowej 48 w Warszawie konsultacje ginekologiczne prowadzone przez dr Pawła Wawrzyniaka. Jest to specjalista ginekologii i położnictwa oraz uroginekologii. Uczestnik licznych akcji humanitarnych. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w Polsce jak i za granicą (członek Holenderskiego Towarzystwa Ginekologicznego i Irish Medical Council, aktualnie pracuje także w Klinice w Hadze i Dublinie). W latach 2008-2014 ordynator oddziału położniczo-ginekologicznego w Płońsku (oddział wyróżniony prze Fundację Rodzić po Ludzku jako najbezpieczniejszy oddział dla rodzących na Mazowszu).

Szczególny zakres działalności specjalisty stanowi uroginekologia czyli problemy z nietrzymaniem moczu i zaburzenia statyki narządów płciowych u kobiet). Specjalizuje się także w chorobach sutka, patologii szyjki macicy oraz stanach zapalnych narządów płciowych.

Operacyjne leczenie nietrzymania moczu

Wysiłkowe nietrzymanie moczu dotyczy w Polsce 3 mln kobiet. Najczęściej chorują kobiety po menopauzie, po licznych porodach naturalnych (cięcie cesarskie nie wyklucza choroby), z wypadaniem macicy ścian pochwy (ukryta formowa wysiłkowego nietrzymania moczu). Choroba wymaga różnicowania z zespołem pęcherza nadreaktywnego z parciami naglącymi. Prawdziwe wysiłkowe nietrzymanie moczu wymaga leczenia operacyjnego i polega na tym, że pod cewkę moczową wszczepia się taśmę z polipropylenu. W chwili obecnej używa się dwóch technik operacyjnych: tzw. TOT (przeprowadzenie taśmy pod cewką przez otwory zasłonione w miednicy mniejszej) lub TVT (wyprowadzenie taśmy pod cewką za spojeniem łonowym). Skuteczniejszą, ale zarazem obarczoną większą ilością powikłań jest TVT.

Przykładowe ceny konsultacji i zabiegów:

# Usługa Cena w PLN
1 Konsultacja 200